Ziyaretçilerinizi müşterilere dönüştürün.

Dönüşüm oranı optimizasyonu (CRO), web sitenizdeki ziyaretçilerinizi müşterilere dönüştürmek için uygulanan stratejilerin bütünüdür. GrowthMarketing.tr olarak, ziyaretçilerinizi doğru yönlendirmek ve etkileşim oranlarınızı artırmak için veri odaklı çözümler sunuyoruz.

CRO stratejilerimiz, kullanıcı davranışlarını analiz ederek, kullanıcı yolculuğundaki her adımı optimize eder. Sayfa hızından form doldurma oranlarına, A/B testlerinden kullanıcı geri bildirimlerine kadar her detayı değerlendiriyoruz. Amacımız, web sitenizin performansını sürekli olarak iyileştirmek ve maksimum dönüşüm sağlamak.

Müşterilerinizin satın alma sürecini anlamak ve bu süreci optimize etmek için veri analizine dayalı stratejiler geliştiriyoruz. Hedef kitlenize uygun içerikler ve kullanıcı deneyimleri sunarak, dönüşüm oranlarınızı artırıyoruz.

Dönüşüm Optimizasyonu Hizmetlerimiz:

  • Web sitesi kullanıcı deneyimi (UX) analizi ve iyileştirmesi
  • A/B testleri ile en uygun dönüşüm stratejilerinin belirlenmesi
  • Satın alma süreci ve checkout optimizasyonu
  • Form doldurma oranlarını artırma
  • Veri analizi ve kullanıcı davranışı takibi

Dönüşüm Optimizasyonunun Faydaları

Daha fazla ziyaretçiyi müşteriye dönüştürme
Satın alma süreçlerini iyileştirerek satış oranlarını artırma

Ziyaretçilerin sitede daha fazla vakit geçirmesini sağlama
Reklam yatırımlarından daha yüksek getiri sağlama

Dönüşüm oranlarınızı artırın, sitenizi satış makinesine dönüştürün!

Aralık 16, 2024

Rus Turist Pazarı ve Growth Marketing Stratejileri

Türkiye’deki Turizm Hacmi ve Rus Turistlerin Önemi Türkiye, dünyanın en popüler turizm destinasyonlarından biri olarak her yıl milyonlarca turisti ağırlıyor. Özellikle Akdeniz ve Ege kıyıları, şehir turizmi ve tarihi dokusuyla dikkat çeken […]
Aralık 11, 2024

B2B Nedir? B2B Pazarlama İletişimi Nasıl Yapılır?

B2B Nedir? İlk olarak B2B kısaltmasının açılımıyla yazımıza başlayalım. B2B, Business to Business kelimelerinin kısaltmasıdır. Yani İşletmeden İşletmeye demektir. İşletmelerin ürün veya hizmetlerini diğer işletmelere sattığı bir ticaret modelidir. Bu modelde, son […]
Kasım 28, 2024

Yılbaşı Döneminde Dijital Pazarlama Kampanyaları: Başarıya Giden Yol Haritası

Yılbaşı sezonu, markalar için eşsiz bir fırsatlar dönemidir. Alışverişin ve tüketici ilgisinin zirveye ulaştığı bu dönemde, dijital pazarlama stratejileri ile hedef kitlenize doğru zamanda, doğru şekilde ulaşmak mümkün. Ancak bu fırsatları değerlendirirken […]
Kasım 28, 2024

Müşteri Yolculuğu: Müşteriyi Tanımanın Önemi

Markanızı başarıya ulaştırmak için birleştirmeniz gereken bir çok yapboz parçası bulunuyor. Ürününüz ya da hizmetiniz mükemmel olsa da parçalarınızdan biri bile eksik olsa sürdürülebilir bir iş modeliniz olmayacaktır. Eksik parçayı bulabilmek için […]